پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112194
واکنش سيد علي‌ خميني به فيلم موهن
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 894

فارس: حجت‌الاسلام سيد علي خميني در حاشيه آئين رونمايي از ضريح جديد حضرت اباعبدالله الحسين (ع) ضمن محکوم کردن اقدام سازندگان فيلم موهن عليه پيامبر اعظم (ص) گفت: محبت پيامبر اکرم و اهل بيت او گوهري گرانبهاست که در قلب تمامي مسلمانان خصوصاً شيعيان نهفته است.

نوه بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي با بيان اينکه دشمنان توحيد و انبياي الهي عشق و علاقه مسلمانان به پيامبر اسلام را مانعي جدي براي پيشبرد اهداف پليد خود مي‌دانند متذکر شد: دشمنان تلاش مي‌کنند با هر وسيله‌اي علاقه و عشق مسلمانان به پيامبر اعظم و فرزندان پاک آن حضرت را کم رنگ کنند.

حجت‌الاسلام سيد علي خميني افزود: آنها اين هدف پليد خود را با اهانت به ساحت پيامبر اسلام پيگيري مي‌کنند و در عصر حاضر که جنگ توحيد با کفر و شرک شدت گرفته، مسلمانان وظيفه دارند براي مقابله با اسلام ستيزي جلوي هرگونه بي‌احترامي به انبياي الهي و پيامبر اکرم را بگيرند.

وي خاطرنشان کرد: مسلمانان بايد با ابراز عشق و علاقه خود به رسول مکرم اسلام دسيسه‌هاي دشمنان را در کم رنگ کردن محبت و علاقه انسان‌هاي آزاده به پيامبر مهر و رحمت را خنثي کنند.

نوه بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي با تاکيد بر اينکه پشت صحنه ساخت فيلم موهن عليه پيامبر اسلام صهيونيست‌ها قرار دارند، گفت: صهيونيسم جهاني مي‌داند که حيات ننگين مستکبران در گرو تضعيف اسلام و عشق به پيامبر اکرم (ص) است و مي‌کوشد اين علاقه را کم رنگ کند.

حجت‌الاسلام سيد علي خميني در پايان خاطرنشان کرد: اکنون که صهيونيسم به صورت علني براي مقابله با اسلام و پيامبر اعظم به ميدان آمده مسلمانان وظيفه دارند احترام و علاقه خود را به رسول گرامي اسلام به صورت علني ابراز کرده و با فراهم کردن زمينه محاکمه سازندگان فيلم موهن، هزينه توهين به مقدسات را بالا ببرند تا کسي جرأت اهانت به پيامبر اسلام را نداشته باشد.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html